Jump to content

Dot.com

AF Member
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

  • Points

    5,900 [ Donate ]

Community Reputation

20 Excellent

About Dot.com

  • Rank
    New AF Member

Anime

  • Favourite Anime
    Gintama
    Naruto Ship
    MHA
    Samurai Champloo
  • Favourite Genres
    Action
    Adventure
    Comedy
    Drama
    Fantasy
    Game
    Historical
    Magic
    Mecha
    Music
    Mystery
    Psychological
    Romance
    Sci-Fi
    Shoujo
    Shounen
    Supernatural

Recent Profile Visitors

251 profile views
  1. @Wedgy omg I remember that episodeπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ funny as hell..and yeah gintama is just a class of it's own
  2. Wasn't into it at first because I hated how Reigen treated Mob lol but one of my friends convinced me to go back to it and honestly...best decision of my f-ing life πŸ˜‚πŸ˜‚. Does anyone know when season 3 will probably b airing or is there no set date yet?
  3. @Vivi Hyuuga I'm actually planning on starting it in a few days so yeah πŸ˜‹..and whaat? They show Chuuya as a kid??? Might have to start this today then lolol
  4. Thanks for the info! Guess we r back to being internet buddies 😁
  5. Shii...just saw this post lol...I would have answered cos I just found it a few weeks ago after looking myself lol...anyway glad u found it!
  6. Oh ma gawd! You didn't like the art style?!?!😱 I just...in the short period that I've known u (5 seconds to be exact) I am sad to say we are no longer considered internet friends. Jk 😁 in all seriousness though the art style is what drew me to the manga in the 1st place. I actually saw it as I was reading another manga...that manga was featured in jump and demon slayer was the prominent artwork on the front and i literally searched for hours (felt like it) to find that specific issue of jump then find the manga lol. I just find it funny how people have such differing tastes but that's life . Side note where did u order the manga from? I think I'd want to own some copies lol
  7. Haven't really gotten around to seeing it cos I've been watching other anime..and also life πŸ˜…πŸ˜…. Cant wait to start watching though.
  8. I actually quit halfway through the 1st ep (pls dont kill me πŸ˜…πŸ˜…) but that's a good thing bc with shows that I quit in the beginning, i tend to go back and watch a couple more episodes if I'm convinced. So I might try again lol
  9. Uhhh...wut?? Lol..what is this about anyway?
  10. @Seshi I think the quality matches how it's drawn in the manga which to me makes sense. Claymore is kinda in a class of it's own cos it didnt have any comedic scenes unlike demon slayer. Side note I tried for days to find an anime like claymore and I got disappointed that there weren't any good ones
  11. @Seshi I saw a comment one time while I was watching it...it said they looked like "alligator babies" and I related to that on a visual level 🀣🀣. And yeah I think at some point I'll give it a try. From what I've heard its def one of the better sports underdog anime out there.
  12. @Circle_of_the_Moon the FMA op will always be a favorite for me..not really heard the other two but I can def see why u like em.
  13. Not gonna lie I tried getting into it but the art kinda threw me off (horrible of me, I know) tho I've def heard great things about the series. Should I give it another go?
  14. Naruto openings are the sh!t lol
  15. @ArchieKun yep! Sorry for not making that clear lol...btw love the digimon op and the 1st song in the list for Pokemon. The ost's for the persona series are pretty chill too
Anime Forums is where fans from around the world can gather to discuss anime and Japanese culture!Β  All anime fans are welcome. Take a moment to join us now!
Γ—
×
  • Create New...