Jump to content

Dot.com

AF Member
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

  • Points

    6,755 [ Donate ]

Community Reputation

26 Good

About Dot.com

  • Rank
    AF Member

Anime

  • Favourite Anime
    Gintama
    Naruto Ship
    MHA
    Samurai Champloo
  • Favourite Genres
    Action
    Adventure
    Comedy
    Drama
    Fantasy
    Game
    Historical
    Magic
    Mecha
    Music
    Mystery
    Psychological
    Romance
    Sci-Fi
    Shoujo
    Shounen
    Supernatural

Recent Profile Visitors

347 profile views
  1. Ohh if you meant they should make an anime version of Battle Royale (the book) then yeah that'd be fun to see lol
  2. @Big Boar Aren't there already a couple of those? Like Danganrompa?
  3. @Xyro yeah I've heard what a sh!t show it is lol...didn't expect that cute baby to be in that.
  4. Yes! I am definitely ready to join the hype train!!!
  5. @Seshi thanks for the info!
  6. Try Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku wo! KonoSuba for short...comedy..main character is male and an overall great cast
  7. I was actually gonna start reading the manga but wanted to hold off incase an anime was made. I kinda don't like watching anime after a manga cos I always end up disappointed . When do the episodes come out?
  8. @Seshi so true! Though I think in recent memory Haikyuu seems to be the one that made me try for literally months to find a similar series . Oh well "all good things come to an end"
  9. Have you ever watched an anime that just made you appreciate life and when it's over it's kinda like life gets crappier? Like your day might be going to sh!t but just the thought of watching that anime or even remembering some scenes makes you smile? Mine is Haikyuu. I was on a topic one time and I said I didnt like it but I swear I've watched it 20 times now..all seasons lol. And after I finished it and the manga I went through like a period of time where I tried to find similar anime but none of them measured up and still dont. Anyway I've decided to go though life knowing that I'm just gonna have to stay dissatisfied.
  10. Sometimes when we're younger we can mix up memories of different things. On that note are you sure you're not mixing up the anime with a different one? The 1st part does sound like Howl but I dunno about that 2nd part about hanging lol
  11. @Wedgy omg I remember that episode funny as hell..and yeah gintama is just a class of it's own
  12. Wasn't into it at first because I hated how Reigen treated Mob lol but one of my friends convinced me to go back to it and honestly...best decision of my f-ing life . Does anyone know when season 3 will probably b airing or is there no set date yet?
  13. @Vivi Hyuuga I'm actually planning on starting it in a few days so yeah ..and whaat? They show Chuuya as a kid??? Might have to start this today then lolol
  14. Thanks for the info! Guess we r back to being internet buddies

Anime Forums

A unique community of fans from around the world, who gather to share their fandom and love of anime, manga, gaming, fanart and at the cornerstone of it all, Japanese culture!

Take a moment to join us today and you'll have access to our member clubs and events too. Come join in the fun and become a part of our community.
insta-1

twit
×
×
  • Create New...